dimecres, 9 de maig del 2012

TEMA 1 MOODLE? QUE ES?

CURRÍCULUM VITAE

La primera práctica que vam fer a la optativa d'info,va ser la de fer un currículum,perqué n'aprenguem per al futur.Us deixo aquí el meu exemple!





Curriculum Vitae
Dades Personals
Nom: Jaume
Cognoms: Parera Rico
Dni:6783452H
Data de Naixement: 30-10-95
Direcció: Carrer Can Crosas número 7
Localitat: Barcelona
E-mail: jaume_plf@hotmail.com

Formació i estudis
ESO,batllixerat,universitat i professor d'educació fisica
Idiomes: català,castellà,anglés,alemany,francés
Experiència professional
12 anys treballant a una escola de professor
Mecànic al taller del poble
Cambrer al bar de la platja



Presentació
Em dic Jaume Parera tinc 15 anys,estic fent 4 d'ESO,les meves aficions son jugar a futbol,jugar a la playstation 3,parlar amb els amics pero el facebook...
                        
                                                              Jaume Parera.4rt ESO

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada